6. 최종 계약을 확정하기 위한 회의 요청할 때
Regarding our
letter dated ___________ reference No. ______________, We, OOO Engineering
& Construction Ltd. requests that you schedule a meeting to
finalize the purchase order in confirming the clarification. Our
suggested date and place is as follows; - - In preparation
of this meeting, following documents need to be ready; 1. Finalized
scope of supply 2. Catalogue 3. Confirmation letter
4. Meeting agenda 5. And others, if necessary These documents
would be used to provide an overview of philosophies at the meeting.
We would like to schedule meeting in above mentioned proposal.
Please be informed of the participants from our side and client
side as follows; - - Vendor is kindly requested again
to initiate preparation of above listed documents. Your
immediate action and written confirmation is greatly appreciated.
해석 :
당사의_________일자
letter reference No.__________와 관련, 당 OOOE&C사는 clarification에
부합되게Purchase Order를 마무리 짓기 위하여 회의를 소집할 것을 귀사에
요구합니다. 당사의 추천 날짜 및 장소는 아래와 같습니다; -
- 이 회의를 준비함에 있어, 아래의 서류들이 준비되어야 합니다;
1. 확정된 공급범위 2. 카타로그 3. 확인 letter
4. 의제 5. 기타, 필요한 경우 이러한 서류들은 회의의 목적을
개략적으로 알게 하는데 사용됩니다. 당사는 상기의 제안에 따라서 회의를
소집하고자 합니다. 당사 및 고객사의 참석자들은 아래와 같음을 알려드립니다.
- - Vendor는 상기의 서류들을 준비하여주시기 바랍니다.
귀사에서 즉시 이행하여 주시고 문서로 확인하여주시면 대단히
감사하겠습니다 |